Rmysaksy Merhabalaar beta 5 gün önce 1914 çıkmıştı bugün 15.000 çıktı sat göre 5+3 üm şu an doktora gitmedim daha ilk gebeliğim cuma günü gitsem keseyi görebilir miyiz karından us ile
Rmysaksy Teşekkür ederimm peki 5. Haftada 15 bin değer normal mi yoksa fazla mı sizce eşim ikiz acaba ikiz gebelik ihtimali olabilir mi diye merak ediyorum da
Dilek2025 Rmysaksy ben de 5 haftalık olfugum. Gün 14 bin lerde cikti değerim artışı gorunce tekrar gitmedim doktora ama tek kese göründü o gün doktor iki kese demedi
Mavikizkaracocuk Artış düzenli ve güzel ama rakam yüksek bunun kesinligi olmasa da ikiz olma ihtimali var