Yetasarimm benim aynı şey 34.haftada başıma geldi ama çok senin düzeltebileceğin bişey değil demişti doktorum bebekle alakalıymış yani ama bol su içmemi söylemişti bir de ben o hafta nar suyu çok içmiştim kontrole gittiğimde normal seviyedeydi bilmiyorum etkisi olmuşmudur