Kardenizz Yaklaşır 10 15 dakika olmuştur bebeğimin olduğu yerde karnımda adet sancısı gibi snacım var sanki kanamam olcakmış gibi çok korkuyorum. Hamileliğin ilk haftalarında olur diye biliyorum ama benim bebeğim 12+5 ne yapacağım lütfen bişey söyleyin
Seher5 Kardenizz bebek yerleşiyor büyüyor o yüzden kasık ağrıların oluşabiliyor sakin kal dinlenmeye bak stres yapma İnşallah bir şey olmayacak bebek kendine yer açıyor☺
Merve-metin Kardenizz canım hiç korkma bende de olmuştu o ağrı ve çatı ağrısına kadar gitti 13+2de oldu hastaneye gittim bebek büyüdüğü için rahimde büyüyor bebeğin gayet iyi dedi doktorum enfeksiyon olabilir dedi ilk idrar tahlili temiz çıkınca bebek kendine yer açıyor bu ağrılar olur korkma dedi kanama olmadığı sürece korkmana gerek yok canım
Neferut Kardenizz Öncelikle stres yapma canım uzan ve dinlen kalkma ayağa gerek olmadıkça. O haftalarda bende de hep oldu ağrı ama sıkıntı olmadı. Kötüyü çekme dinlen bebek yerleşiyor rahmin büyüyordur o yüzdendir
esrasavas Kardenizz canım 12 haftada bende aynı şikayetleri yaşadım direk doktorun ile bir görüş bebek büyüdüğü içinde kendine yer açıyor oyuzden ağrılar olabiliyor enfeksiyon da varsa bide kanamanın yoksa korkma ama doktorun ile görüş belki farklı bir sorun vardir
Sevgilimmmmmmm 6+5 im bende de oluyor canım arada. Bence normal. Ama için rahat edecekse hastaneye gidebilirsin
Kardenizz Seher5 normal mi böyle olması yani çok şiddetli sanki içerde bebek bişeyle uğraşıyor cevelleşiyor gibi hissediyorum
Seher5 Kardenizz sakin ol canım Bu dönemlerde çok normal kasık ağrıları Çünkü bebek büyüyor karnım genişliyor Bu da ağrıya sebep oluyor
Kardenizz esrasavas doktorumla konuştum ilk başta çağırdı mesafem 30 dakika olduğu için yerimi sordu söyleyince yakın hastaneye git dedi ilk başta lekelenme ya da kanama varmı diye sordu çok korkuyorum
Nurbanusancak Kardenizz benim de kasık ağrılarım çok olurdu kanama vardı içerde ilaç vermişti doktor. Eğer geçmeyen bir ağrıysa dinlenince doktora gitmenizde fayda var. Ayrıca hamilelikte enfeksiyonda yaşanabiliyor yine ilaç tedavisi gereken bir sorun dediğim gibi dinlenince geçmiyorsa kesinlikle doktora gitmelisin 🥰
Esra1999 Kardenizz her hafta atlayacağı zaman şiddetli ağrı olur ben il 16. Haftaya kadarda böyle hissettim acaba düşecekmiş bişeymi olucak diye çok şükür normalmiş sen ayaklarını hep sıcak tut üstünü sıkı giyin dinlen çok yorma kendini bende hatta o ağrı üstüne normal akıntının gelirdi arabamı diye korkudan ölürdüm bunlara alış canım normal rahim ağrısı