Midem yanmaya başlayınca aile hekimi 3 kutu gaviscon yazmıştı bende niye bu kadar çok verdi dedim . Yeminle son bi yarım şişe kaldı . Soda felan fayda etmiyor asla gavisconda en fazla 1 saat idare ediyor. İş yerindeki yemekleri yiyince daha fazla kramplar giriyor mide yanmasından orda daha çok içiyorum yapacak bişey yok🤷🏻♀️ ama koruyucu içilirmi bilemedimü