Elollay Hanimlar merhaba 32+3 oldum son birkaç gündür alt kasiklarimda regl ağrısı gibi ya da mekik çekmişim de hamlamışım gibi geçmeyen acı ağrı var. Normal mi bu tarz şeyler korkudan hareket etmiyorum. Normal mi sizde durumlar nasıl
gonulmusic Merhaba bende 33 haftayım benimde 30 dan itibaren başlamıştı o regl gibi bel ağrısı kaşık ağrısı normal diyor herkeste varmış.