41merve75 Arkadaşlar biz 34 - 5iz de ben hamileliğimin ilk beş ayı hiç kilo almadım 48 di şimdi sekiz aylığım 52 kiloyum iyi mi sizce yardımcı olursanız sevinirim 🙏☺
shdemir 41merve75 Bence cok iyi ben 6.ayıma girdim 58 dim 63 oldum 😊 sen gayet saglikli kilo almissin demekki
Kubra15 Sizi gördükçe kendime hayret ediyorum 6 ayda 10 kilo almayı nasıl başardım acaba diye. 60la kaldım 70 oldum malesef.
Duyguakinnci Kubra15 Hahahah yalnız değilsin canım 6 ayda 10 kilo aldım 😂😂 erken doğum riskimiz var hareket etmek yasak oturdukça şiştim 🙄🙄
Mutlu Sınjr 17 kilo diyor genellikle doktorlar sonrasi bizleri zorlar 🙂 bende 22+3 deyim 5 kilo aldim
Baharobanolu 30+3 haftalığız Toplamda 13kilo almışım sizlerin kilosunu duyunca kendime şaşıyorum normalde çok yemiyorum hamilelik şekerim olduğu için 😔😔
BusRAmazan sizin çok iyi az kilo alanlari qorunce kendime kiziyorum BN 34 haftaliqim 16 kilo aldım bu qidisle doquma kadar 20 olucam ilk baslarda düşük tehlikesi sardı ye iç yat sonra esi asaqida te iç yat sonuc bu 😞