Gebeliğim 1 ay boyunca ne kan testinde ne ultrasonda görünmedi muayeneye gittim polikistik denildi ve x türevi ilaç verildi ve kullandım . İlaç nitiminden 10 gün sonra doktora tekrar gittim kan testi verdim ve 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim . Doktorum sıkıntı olmaz dedi ama günlerdir mahfolmuş durumdayım. Gebelikte x türevi ilaç kullanıp sağlıklı bebeği olan var mı acaba