Kızlar beklemekten yoruldum artık bugün regl döngüsünün 51.günü öncesi bir erken gebelik bir normal test yaptım bide kan verdim hepsi negatif bugün tekrar kaset test yapıp soğan suyuna basliycam yoksa artık regl olmak istiyorum ovulasyon testine basliycam çünkü dua edin inşallah vardır