Merhabalar anneler. Bugün tam 32+0 haftalık oldk. Devlette ölçümde bebeğin kilosu 1950 çıktı. Yalnız fl yani bacak boyu bır buçuk hafta kadar geriden geliyor dedi. Sonrasında içim rahat etmedi ve özel bir kliniğe gittim. Toplam boy 44 cm kilo 1990 gram dedi. Fl için de evet bacak boyu üst bedene göre çok hafif kısa gibi ama bu anlamlı değil çünkü gerilik dememiz için 3 hafta ve yukarısı gerilik olması gerekir dedi. Böyle bir durum yaşayanlar varmı aranızda ya da beslenme ile alakalı olabilr mi önerileriniz var mı.. Yardımcı olursanız sevinirim 😇