Tugcea Kızlar dün kontrolüm vardı iki kese var inş ikizlerim olucak .Bitane kesedekı bebgın kalp atışlarını duyduk diğeri arka tarafta kalmış onu duyamdık doktr yolu oluşmş 1 hafta beklıyelım dedı .7 haftaya girıcez. Böyle bi durum yaşıyan oldumu
Bet0142 Tugcea hayırlı olsun ınsallah canım sağlıklı sıhatlı dünyaya gelirler çift yumurta ikizi ise döllenme geç olmus olabilir . Ondan kaynaklı olabılır . Benımde ikizlerim olucak inşallah ☺️ İki gün var aralarında ama ben aynı anda duydum kalp atıslarını
annesadman Bende dün ilk muayenemi oldum tek kesede 2 tane oluşum gördü. Ama daha kalp atışı yok ve ikiz demek için erken 7.haftayı bekleyelim dedi 🤷🏻♀️
Tugcea annesadman canım inş sende sağlıkla duyarsın kalp atışlarnı. Ben çok erken ögrendm hamile oldgumu ikiz olduklrı için sanrım kan testnde yüksek deger çıktı. Bu haftya kadar zaman gecmedı. Kalp atşlrnı duymak için. Ama dün duydum rahatldım. Endişelenme 🤗
Tugcea Bet0142 amin inş canım sende alırsın sağlıkla kucağına inş. Çift yumurta ikizleri. Ben haftası dha büyük bılydum adetme göre ama dün 7 haftalık oldgunu öğrendik geç döllnme olmş .inş gıttgımde duyrım kalp atışını miniğimin💕