-Beti254- Bugün 32. Hafta oldu ve kızçem 35 hafta olarak gidiyor. Herhangi sıkıntı görmese de biraz tedirgin ediyor beni bi yandan da çalışıyorum. Nst de hareketliydi 2 kere girdim. Sizler de böyle bir şey yaşayan var mı 🥹
mlkkk -Beti254- benim oğlumda 2hafta öndeydi gelişimi normal doğum için sıkıntı olur diye doktor 37+1de çatı muayenesi ederken doğum başlasın diye uyarmıştı 37+3de sancım gelmişti 🙂 yani normal doğum için belki sıkıntı görebilirler onun dışında biley olmaz
_mucizem_ -Beti254- ilk hamileliğimde oğlum önden gidiyordu 2 3 hafta kadar. Doktor 40 ı beklerse 4 kilo olur demişti ki aceleci oğlum beklemedi 🙈 38+0 da 3420 gr doğmuştu 🥰 bi sorun yaşamadık çok şükür inşallah sizde de bi sorun olmaz 💐
Semaela -Beti254- 33+4 şuanda oğlum 10 gün onden gidiyor kilo alımına bağlı olarak doktor sıkıntı görmüyor
Ahra -Beti254- benimde iki hafta önde gidiyor oğluşum erken doğabilir dedi doktorum bazı doktorlarda onunla alakası yok diyor merakla bekliyorum 4 kilo olursa normal doğmaz mı ki acaba doğuranlar varmış 🥹