1159098263 bana da aylarca 3-4 hafta geri dediler 37 haftada doğum yaptım 2340 doğdu şimdi 1 aylık 4 kiloyu geçti. Doktorlar da genetik olarak öyle bir sorun yok dedi. Doğduktan sonra karın çapını bile ölçmediler bir daha. Korkma boşuna aylarca endişeyle geçirdim hamileliğimi. Ek olarak bir anormallik yoksa sorun yok demektir.