Nur67 21 ekim yumurtlama dedm 22 çatlama olmuştur dedim çünkü dün attığımda silikti koyulaşmış sonradan 22de mi yumurtlama sayılıyor mu bugün mü çatlama olmuş anlamadım ve bugünki de koyulaşır mı acaba sonradan görsel ekliyorum 21-22 değerlendirdim bugünü de değerlendirmesem olur mu ki ya 
Gebe_hazl Nur67 bugünü değil ama yarını değerlendirebilirsiniz. Gün aşırı ilişki daha sağlıklı olucaktır.
Nur67 Gebe_hazl iki gündür değerlendiriyoruz ya evet bide yarın değerlendireyim ben anlamadım dün silikti şimdi baktım dün de koyulaşmış kaldıkça