melossss2906 6+5 deyim sanırım grip oluyorum. Geçen senelerde zencefil bal süt karışımı yapıyordum iyi geliyordu. Gebelikte tüketilir mi? Nane limon dışında neler yapabilirim
Svllkccc melossss2906 bende ilk başlarda grip olmuştum. ıhlamur içebilirsin , bol meyve ye. Ben zencefilde kaynatıp içmiştim doktorum içebilirsin demişti
Yeldabanu melossss2906 ben kuru dutu kaynatıp içtim 3 gün boyunca günde bir boğazımda enfeksiyon varmış doktor antibiyotiksiz geçmez demişti ama geçti bide boğaz kısmınıza kantoron sürün boğaz ağrısına iyi geliyor burnunuzda tıkalıysa zeytinyağ sürün burnunuza açıldığını görceksiniz ben hep doğal yöntemler taraftarıyım🫠
mlkkk melossss2906 zencefilli ballı süt çok rahatlatır içebilirsiniz zencefilin gebelikte bi zararı yok
Svllkccc Svllkccc ıhlamura bal limonda ekleyip tüketiyordum normale göre ilaçsız olduğu için biraz uzun sürüyor grip ama geçiyor bir şekilde 🙄🫠
Mlsaa99 Gribin ilerlerse kan tahlili yaptirip crp ne baktır vucudunda enfeksiyon varsa antibiyotik icmen lazim
Ggunduz Burna tuzlu su, boğazında tahriş varsa tuzlu suyla gargara da yapabilirsin, bal zencefil limon karabiber bunları iç, bol bol dinlen, bol bol su iç bide otacının pastillerini kullanabilirsin demişti bana doktorum