Sophisticated Arkadaşlar rahim ağzı kısalığında olanlar acaba normal doğummu tercih etti yoksa doktorunuz sezeryanamı yönlendirdi. Ve bu durumda olanlar gerçekten normal doğumda dahamı az sancı yaşıyo ve süreç kısalıyor?
fztanne1 Sophisticated arkadaşımın rahim ağzı kısalığı vardı normal doğum yaptı. Ama sancı zorlanma kısmını görüşmedim. Onun sürekli sancısı vardı nst de çıkıyordu acaba sancılara alıştıkları için mi daha kolay geçiyor diyorlar 😁
Flowermom0 Sophisticated bende vardı kısalık. 22.haftamda başladı ve ciddi boyutlardaydı. 39da normal yoğun yaptım. Ama hiçte kolay değildi. Ama oğlum4.600 doğdu diye bnm 😅
myangelson Sophisticated ilk hamileligimdeki doktorum rahim ağzı yetmezliği olan hastalarima normal doğum yaptirmiyorum zaten sıkıntılı bir durum var neden normal doğum yaptırarak zorlayalim bir dahaki hamileliklerde ekstra riskli duruma sokalim bu riski alalım diyordu. Ben zaten farklı sağlık sorunlarından dolayı zorunlu sezaryen olacağım için çok da takılmadim.
Sophisticated fztanne1 valla bende hani yol kısalmış artık aşağı inmiş kese diye kolay herhalde diye düşündüm ama emin olamadım.
Sophisticated Flowermom0 maşallah minik tosbik😍 Normal istiyorum bende açıkçası. Olabiliyosa yani gönlüm normalden yana inşallah bir sıkıntı çıkmaz. 30. Haftaya kadar geldim hâlâ yatıyorum. 36 ları görsem şükredicem.
Flowermom0 Sophisticated görürsün cnm. Bana 30u göremezsin dediler düşün. Ama hep bol bol dinlendım ama çokta hareketsiz kalmadım pıhtı atabilir demişti doktorum. 39 da yaptım ama gelmeye niyeti yoktu doktor muayenede alttan uyardı öylelikle doğumu başlattı yoksa keyfi yerindeydi😅 sizin bu haftalarda kısalığınız kaç acaba. Yine hamileyim bn şuan yok kısalma ama olur diye korkuyorum
Sophisticated Flowermom0 maşallah güzel haftaya gelmiş bebek. Benim 26 dan beri 2 santim kısalık var progesteron kullanıp yatıyorum. Ciğer geliştirici iğne vurdular birde.
Flowermom0 Sophisticated bnm 27 . Haftalarda 26mm falandı. Ve 3 cm açıklığım vardı. Bunda daha bişi yaşamadm ama hala aynı korku var içimde. Rabbim herkeze kolay hamilelik nasip etsin. Sağlıkla doğururuz inşallah