Anneler selam 6+2 e girdim bugün, bebişi görmeye geldik cok küçük 2 milim dedi doktorum vajinal ultrasonla da baktı ama kalp atışını gümbür gümbür duyamadık cok uzaktan derinden geldi bir hafta sonra gel daha net olur dedi ama korkuyorum bir sorun var mıdır? Yaşayan var mı bu durumu