Kızlar 28.haftaya giricem , bebeğim sağlıklı olsun doğsun tabiki önceliğim o hersey için , ama eskisi gibi olamamaktan korkuyorum makyajsız markete bile gitmem hep kilo takıntısı olan zayıf biriydim malum kilo alıyoruz değişiyoruz göğüslerim bile okadar çok değiştiki büyüdü karardı vb tabiki bebeğim olucak değişicez falan biliyorum o konuda linclemeyin ama eskisi gibi olmucak bu günleri arıcaksın uyuyamıcaksın saçını bile topluyamıvamsın duş bile alamıcaksın vb gibi şeyler söyleniyor sinir oluyorum ama haklılar bir yandan da biliyorum lohusalıktan korkuyorum doğumdan ayrı bir korkuyorum eskisi gibi dışarı çıkamamaktan eve kapanırım vb diye korkuyorum siz ne durumdasınız bu konu hakkında 🥹