Günaydın hanımlar hayırlı sabahlar olsun hepiniz için 🌞 3.ayıma girmek üzereyim yaklaşık iki aydır hayatla ilişiğim kesilmiş durumda midem aşırı aşırı bulandığı için ne yemek yapabiliyorum evde ne de iş.Anneme sabah ve akşam olmak üzere iki kere yemeğe gidiyorum.Dışarı bile çıkasım gelmiyor yemek için her şey midemi bulandırıyor .Doktorun önerdiği hiçbir ilaç prilam vs bünyem asla kabul etmiyor.Gercekten bir an önce o kadar geçmesini istiyorum ki yemek yapmak evime sahip çıkmak istiyorum.Şu ara akşamları biraz iyi oldum bu sefer sabahları devam ediyor.En azından akşam yemeklerini biraz olsun yapmaya başlıyım diyorum bu sefer mutfak kokusu aklıma gelince midem kalkıyor 😔 ilk gebeliğim gerçekten çok zor benim yaşadığımı yaşayan annelerr nerdesiniz