Milos N11 laboquick marka olması lazım ama bana sorarsan boşuna para verme .. bende zor hamile kaldım.. hafta 2 defa düzenli ilişki ovülasyon testine gerek bırakmaz eşinde sende düzenli beslenin ve bu işi görev gibi yapmayın ve dahada önemlisi 1 yılı geçkindir bebek sahibi olamıyorsanız bir uzmana gidip detaylı tetkiklerinizin hepsini yaptırın