Biz bugün 25+3teyiz 🥰💙 Alışverişler ne durumda kızlar? Hazır mısınız bitti mi 🥰 Ya da başladınız mı? Bizim sadece büyük eşyalar kaldı bebek arabası, beşik gibi.. Odayı henüz hazırlamadığımız için erkenden almak istemedim. Onun dışındaki çoğu şeyi aldım gibi.