meryinthemood Eskiden tekmeleri daha güçlüydü daha çok hissediyordum hareketlerini şimdi de atıyor ama daha az hissediyorum benim gibi olan var mı bu haftalarda acaba
KurabiyeninAnnesi123 meryinthemood bende o hafta da ayni olmuştum canm 2 3 gün cok hafif haraket ediyordu
Havvabektas meryinthemood bende öyleydim hata dün korkudan doktora gittim tembel tembel uyuyor yavrum
Annelikmghb meryinthemood 30+2 bikac haftadır bendede oluyor ara ogun yemeyince hareket az oluyor sekerli yedigim zaman tekme atıyor kilo alma haftaları bolca uyuyorlar heralde
BG02_ 26 ya girdiğimden beri benim de aynı oldu. Doktora gittim bir şeyi yok diyor. Belki ara öğün falan yemiyorsan kan şekeri düşüyor olabilir dedi sadece
Tuba_sinan bende şuan 29+1 deyim bende de aynı sorun var normalde akşamları falan hareketlerini çok güçlü hissederdim şimdi çok sakin haftaya cumartesi aylık kontrolüm var bakalım nasıl sabredeceğim.
KurabiyeninAnnesi123 meryinthemood endişelenme minik minik haraket ediyorsa sorun yoktur hiç haraket etmezse saglik ocagina gidip kalp atışını dinleye bilirsin
BG02_ meryinthemood aynen şaşırtıcı ve korkutuyor insanı. Gidip bir bakıyorsun mışıl mışıl uyuyor bıdıklar ☺️