Yakamoz34 Merhaba arkadaşlar. 12.4 haftalık hamileyim. Aksamlari asiri mid3 bulantisi yasiyorum. Bunun sebebi ne olabilir.
Ozge1008 Yakamoz34 sebebi hamilelik canım. Belirli bi zamana kadar katlanacaksın mecburen. Benimde genellikle akşamları başlardı mide bulantılarım. 34 haftalığım 15-20 gündür yine başladı bulanmaya🤷🏻♀️
Hulyarsln Yakamoz34 miğdeni çok dolduruyorsan bulantı oluşur çünkü rahim büyüdü ve miğdeye baskı yapıyor !
deletedmom734 Yakamoz34 şimdi akşam olur sonra sabaha döner sonra gün boyu olur böyle geçecek benim mesela doğum yapınca geçti 😁 sabret 2.trimesterde rahatlarsın
ezos Yakamoz34 valla canım benim de akşamları oluyordu gündüz iyiydim akşam fena ama geçince iştah öyle bir açılıyor her ay 5 kilo 5 kilo almaya başlayınca ah dedim ya geçmeseydi keşke razıydım bulantilara🙊😀😁