bisbis en ideal 12/8 11/7
Benim bazen 14/8 oluyor limonlu su içiyorum . Doktorum düşüş olmazsa hemen hastane gel dedi . Bir iki saat sonra ölçtüğüm de 13/8 oluyor gün içinde 12 11 arası düşüyor doktorum yemene dikkat ediyor . Düşmezse yükselirse hastaneye gitmek gerek . Benim son haftam artik tansiyon oynamalarım olabiliyor