kızlar merhabalar bugün adetimin 5.günü dün bu kanları vermeyi unuttum daha doğrusu hormon testi verdim ama bunları ayrıyeten istemeye unuttum bugün yaptırsam olurmu bu testleri? FSH, LH, Estradiol, Prolaktin, TSH, ve AMH
aç karnına mı tok karnına mı yapılır? bilgisi olan varmı?