BurcuuA Arkadaşlar bende anemi var telasemi hamile kalmadan kanım 9.7 di şimdi 8.7 düşmüş bebeğime bişey olur mu bünyem kendi yapıyormuş sağlık ocağındaki doktor 11 olması bile mucize olur dedi tek dışarı çıkamıyorum bayılıyorum bebeğime bişey olcak diye çok korkuyorum benim gibi olan var mı
GamzeCan BurcuuA bi bilgim yok ama Allah yardımcın olsun canım insallah hiç bisey olmaz bebeğini sağ salim kucağına alırsın🙏🏻🙏🏻
sudamlasi BurcuuA bende talasemi minörüm. Bebeğe bişey olmaz korkmayın. Doğumdan önce veya sonra kan verilir sadece yani bana öyle oldu 7.1 e düştü doğuma girmeden önce doğumdan sonra 6.3 oldu hemen kan verdiler 9 a çıktı
Turgutbebek BurcuuA Bende akdeniz anemisi tasiyicisiyim. Eğer babada yoksa bebek icin çok riskli bir durum değil canım. Sana halsizlik yorgunluk yapar .
BurcuuA sudamlasi yarın kontrole gidicem kansız olduğumu bildi halde bana kan için ilaç vermedi doktorum sağlık ocağında kan tahlili yaptırdım yarın gidicrm sonuçları göstericem inşallah düzelir çok korkuyorum bişey olucak diye
sudamlasi BurcuuA bebeğe dokunmaz çook faydalı o bu şekilde destek ol kanının yükselmesine. Pekmez hurma bunları tüket. Ben şuan elimde çerez gibi keçiboynuzu yiyiyorum pekmez olandan değil kendisi