Premsescik Kalp atışı duydum çok şükür insülin direncim vardı gebelikden önce ilaç kullanıyordum şimdi doktor dahiliyeye yönlendirdi yine ilaçı kesdim cünkü gebeliği ögrenince bakalım hayırlısı olsun
Gozdenur1334 Premsescik 6+4 üm çok şükür bizde duyduk kalp atışını inşallah hepimizin hamileliği sağlıkla ilerler size de hayırlı olsun 🌸
Merve_kucuk Premsescik benim son adet 8 Eylül 6+3 gösteriyor. Doktor ultrasona göre kaç haftalık der bilmiyorum ama. Bende bu cuma gideceğim ilk defa. Sizin bat 3 Eylül sanırım.
Mavikizkaracocuk Hayirli uğurlu olsun Bende 6+2 de gideceğim ilk randevuya ama kilom var karından duyulur mu acaba
Papatyam39 Premsescik kağıtta yazıyor GS ile yazan kese ölçüsü oluyor , size zahmet bakabilir misiniz ?