gmzebtul Kızlar selam, 12+3 de doktora gittim ve doktor cinsiyeti erkek olarak tahmin ediyorum dedi. Tecrübeli annişler yorumlarınızı bekliyorum
Ilktan gmzebtul 12 haftada yapılan tahmine pek aldanma iki kizimdada 12. Haftada erkek dedi suan 3. Gebeliğim bunada erkek dedi kız çıktı genelde 14 ve sonrası tam cinsiyeti soyluyorlar
Wolf13 gmzebtul bende 13 haftalığım erkeğe benziyor dedi değisirmi bilmiyorum.. ultrason görüntüsü varmı bebisinizin?
Wolf13 Ilktan canim nub u görünüyor muydu kizlarinda ?bana da erkek gibi dedi yüzde 50 -60 , ama ultrason görüntü de nub u pipi gibi görünüyor yanıltıcı olurmu acaba merak ediyorum bende
User658383839 Wolf13 bende 16 haftalıkken öğrendim erkek denildi ve bacak arasını da gördük artık değişmez diye düşünüyorum 😂
Ilktan Wolf13 hiç bilmiyorum.ki Bi kizim.sagda Bi kızım.sol tarafimdaydi hep bu kızımda sağ tarafımda kesesi yuvarlaktı hatta 12 haftada erkek bebek dedi 14.haftada kiz bu aaa dedi bende ayrintiliyi bekliyorum şuan
Wolf13 Ilktan yaaa bakalım hayırlısı olsun.. bana da öyle dedigi gibi belki kıza döner diye düşünmüyor değilim 🥰 ama ultrason görüntüsünde nub’u pipi gibi o yüzden kendimi çok inandırmak istemiyorum😄