Aleycylnn tebrik ederimm sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 💕 ilk olarak tam kan sayımına tiroidlere vücutta enfeksiyona açlık şekerine üç aylık şekere falan bakıyorlar yaklaşık 5 tüp kan veriyoruz bir de idrar tetkiki yapıyorlar. Bu süreçte folik asit kullanmaya başlıyorsunuz 12. Haftaya kadar. Şu ana kadar kalp atışını duymadıysanız bu hafta muhtemelen duyarsınız. Cinsiyet gösterme haftası değişiyor bebekten bebeğe göre ben 11. De gördüm ama genelde 14 de falan görüyorlar. Bu hafta bulantılarınız başlayabilir o da 10-11. Haftaya kadar falan sürüyor tabi şanslıysanız 🥲 güzel bir süreç sağlıklı bir süreç geçirmenizi dilerim 💕