Momlayf Merhaba hanımlar 37+1 haftalığım bebeğim bugün 3800 gr çıktı doktor haftaya kadar suyun gelmezse ben sezeryan öneriyorum dedi sanırım iri bebeklerde normal doğum zorlaşıyormuş bu durumu yaşayan var mı ?
Wg12 Momlayf banada 35 haftada İri bebek dedi Bi hafta önden gidiyor dedi doğum için 38 39 un üstüne çıkamayız dedi Yani kendi sancm gelmezse vajinal doğum yapamazsam zannedersem sezeryanla olacak o haftalarda haftaya 37 olucaz Gel dedi nstye başlycaz Bakalm ne diycek
_ruhurevan_ Momlayf benim bebeğim de öyle normal olmasını istiyorum ama korkuyorum bir yandan riske de atmak istemiyorum yarın kontrolde doktora söyleyeceğim.. bir haftadır öyle abur cubur vs de yemiyorum belki ondan alıyordur diye
Bebikk_10 Momlayf Benim bebeğim de iri bebekti doktor omuz takılması olur diye sezaryene aldı. 4600 kg doğdu.
Mervealya1992 Momlayf ebet tabıkı riski oluyor suan böyle ise 40akdr beklesen cok zor olur haberın olsun 4 bucugu gecer kılosu
Momlayf _ruhurevan_ açıklığım hiç yok yalancı sancım bile yok haftaya kadar suyun gelmezse sezeryan öneriyorum gün verelim bence dedi normali denemek çok istersen suni veririz dedi omuz distosisi olabilir doğum tramvası olabilir bunları iyice düşün dedi
Wg12 _ruhurevan_ benim Doğumuma daha var şuan 36. Haftadaym İlerleyen zamanlarda ne olur nasl olur bilemiyorum
Momlayf Bebikk_10 aynen canım benim içinde aynı şeyi söyledi omuz takılması doğum tramvası yaşayabilirsin dedi
Momlayf Mervealya1992 Evet canım doktorda 4 ü geçerse zorlayabilir seni dedi bide öyle yapılı biride değilim
_ruhurevan_ Momlayf doğrudur doktorlarımız tüm riskleri söylemek zorundalar ama sanki bana bu kadar kötü olmaz gibi geliyor bir yanım da riske atma sonuçta sana bir seçenek sunuldu yoksa neden bile isteye seni cerrahi işleme alsınlar diyor.. bakalım Rabbim en sağlıklı şekilde en kolay şekilde kucağımıza aldırsın
Mervealya1992 Momlayf bende 45lg ıle hamıle kaldm hep hayatım bynca zayıftm 38de 3500 doğmuştu oluyor yani senınkı 4 bucugu geçer zaten sn hafta cok kılo alıyor haftad en az 200gr alıyor
Momlayf Millet nasıl 4,5 -5 kilo bebekleri normal doğuruyor ben ona anlam veremiyorum doktora bunu söylediğimde onlarda olumsuz bişey olmadı diye sende olmayacağı anlamına gelmez dedi her doğum farklıdır
Hilal75 Momlayf ilk doğum da zorlanıyorlar canım benim bebek 4 buçuk kilo doğdu doktorum dedi 2 ci bebek olsa doğurturdum ama ilk olduğu için travma bırakır sende
Mervealya1992 Momlayf suan 21 haftamdaym 7 kg aldm bile ilk bebegımde 20 kg almıştım bakalım😂 ama merk etme bızım gibi zayıf ınsanlar hemen verıyor ben bebek dogdu 2 ayda 45 oldum hemen istemıyordjm ama maşesf gitti
Momlayf _ruhurevan_ Bende acaba doktorun işine mi geliyor sezeryan olması diye düşündümde bu durumu yaşayan baya kişi varmış hakkımızda hayırlısı olsun
Momlayf Mervealya1992 Ay yok ben istiyorum hiç alışkın değilim kendimi böyle görmeye psikolojim bozuluyor 50 ye düşsem çok iyi olur 45 biraz halsiz düşürüyor insanı
Mervealya1992 Momlayf 55 cok guzel oluyor ben 55 te kalmak ıstedım ama olmadı uçtuu gitti evet fazla bende asla sevmıyrum hele gobek😂 sende 38 39a kdr bekle bakalım kılo yne 4 ğ gecıcek ozaman sezeryan günü verir
Momlayf Mervealya1992 Evet haftaya bugün tekrar kontrolüm var 4 ü bulursa gün vericek ki zaten bence olur geçen hafta 3350 ydi bu hafta 3800 olmuş haftaya 4 ü geçer gibi
Mervealya1992 Momlayf ebet cpk buyuk ıhtımal geçmıs olck olsun yaaa topaç bebekler ele avuca gelenler cok iyi oluyor ilk doqumunmu hemen yürü bolbol yürü sezryan neyı terch etcgne karar ver yürüyemem sanıyon ama yürü hemen iyi oluyorsun