Öncelikle sağlıkla,hayırla zamanında gelsinler miniklerimiz inşalalh.Hep diyordum ki 99 u bir an önce görmek istiyorum diye bugüne nasip oldu.Allah dileyen herkese bu güzel duyguyu tatdırsın..2 gebeliğim Ocak ayı sonu şubat başı gibi miniğimizi bekliyoruz inşallah.Nasıl gidiyor hamilelik hanımlar ? Neler yapıyorsunuz ? Hazırlıklara başlandı mı ? Kaçıncı gebeliğiniz ? Bir yandan sohbet olsun da istedim 🍃