Dün lekelenme yaşamıştım ve gün boyu ara ara ağrılarım oldu adet olacakmışım gibi, bugün de sağlık ocağında işim vardı zaten ben de kan alırken hcg de istedim, yarın öğleden sonra çıkar dedi ama sabah da çıkar bence heyecanlıyım ama açıkçası negatif geleceğine eminim neredeyse