october 5 gün kaldı hala negatif olması normal mi ya? kafam allal bullak oldu bide yumurtlama pik günü 14’üydğ mesela bugün 9 gün mü olmuş oluyor 10 gün mü?
Merve_kucuk october yumurtlama pik günü 14’üydğ mesela bugün 9 gün mü olmuş oluyor Evet october 5 gün kaldı hala negatif olması normal mi ya? Bilemedim valla adetinizin geçmesini bekleyin 🙏🏻
Denizlina09 october bende bat 31 3 gün kalaya kadar sabretmeye çalışacağım. Siz de bir 2 gün sonra tekrar yapın olmadı. Belirti va rmı
october Merve_kucuk teşekkür ederim 🦋 yumurta çatlamadan 10-12 gün sonra çıkar diyorlar yani yarın ve öbür gün de ihtimalim var sanki 🥲
october Denizlina09 dış gebelik vs öyküm var ayrıca pıhtılaşma var en erken zamanda öğrenmem gerekiyor o yüzden acele ediyorum 😕