Tazeanne123456 Alisde 200 sınır. İlk açken ölçecek benim 83 çıktı. Sonra bir içeçek verecekler 10 dk içinde iç deyip 1 saat sonra yine kan alacaklar o 146 çıktı sonra 2. Saatte bi daha alacaklar 126 ya düştü. Değerler bu şekilde normal dedi 200 çıksaydı ya da sınıra yakın o zaman gebelik şekeri denilecekti
Pamuk Alisde Açlık 95 tokluk 140 in altında olmalı. Ben günde 7 kere olcuyordum, ac karına ve ağzına lokmayı koyduktan 1 saat sonra.
Alisde Tazeanne123456 bende siniri 180 diye biliyorum ama herkes farkli birsey soyluyor kafam sasti kaldi
Mhtpdrmz06 Alisde Burdan bakabilirsin canım sınırlara. Benim sonuçlarım bunlar iyi çıkmıstı çok şükür
Bebemiz Ben evde yemeklerden sonra ve önce dahiliye kontrolünde sürekli ölçtüm. Ağzına ilk lokmayı aldıktan sonra 1.saat 140 ın 2.saat 120 nin altında olması gerekiyor. Açlık ise 95 in altı olmalı . Şeker yüklemesini bilmiyorum çünkü yapmadım