Elifemir25 Kızlae dün akşam üstü 5 6 gibi sezeryan doğum yaptım yrüüyorum su içiyorum gaz çıkarmak bu şekilde yapmaua devam etsem olurmu tecrübeli anneler
Nazlimom Elifemir25 kayısı hoşafı için o yoksa meyve suyu için bol yürüyüş bide tuvalete oturun benim anca öyle cıkmıstı