Tuzlimon1 Zeynoaley soğuk süt çok iyi geliyor bana. 35.haftadayım ara ara yanıyor hep sütle geçirdim. 1kaşık tahininde iyi geldiği söyleniyor denemedim ama. Birde karbonatlı su içiyorum oda rahatlatıyor.
myangelson Zeynoaley ilk haftalarda benim de yanıyordu ağrıyordu sonra kendiliğinden geçti 2-3 hafta sonra. Şuan 19+0 haftaligiz yanma falan yok inşallah olmaz 🥲
Esra1999 Zeynoaley havuç soğuk süt bide tahin iyi geliyo 29 haftalığız bizde aşırı yanmalar oluyo ve bu şekilde dindiriyorum
Zeynoaley _busss dün denedim içemedim normalde çok severim günde bir şişe mutlaka içerdim hamile kaldığımdan beri içemiyorum salatalık iyi geliyor biraz bugün havuç denedim oda iyi geldi
Zeynoaley Tuzlimon1 süt çok kokuyor ya🥺 midemden boğazıma kadar acı bir tat var asla geçmiyor sabah uyandığımda daha kötü oluyorum
Zeynoaley myangelson ay inşallah bulantım çok aşırı değil yemek yiyince hafif oluyor ama kusacak kadar değil ama yanmam hiç geçmiyor ileri dönemlerde geçer inşallah 🥹
Zeynoaley Minik_0 süt çok kokuyor elma denemedim onu da bir deneyeyim o zaman teşekkür ediyorum gebeş bacılar ☺️
myangelson Civciv_ amiiin amiiin🤲🏻 sağ salim ve zamanında kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻 cinsiyet erkek diye kesinlesti 18. Haftada 😊
Mavikizkaracocuk Hindistan cevizi yağı her gün bir tatlı kaşığı mideye çok iyi gelir yada tahin yiyebilirsin
Esra1999 Zeynoaley çok iyi gerçekten bende yiyorum baya dindiriyor aşırı baharatlı acı şeyleri yememeye çalış bazen insanın canı çok istiyo ama 😅 sonra yanmaktan öksürük başlıyo