Gebelikte burun kanamasının ya da kan gelmesinin aşırı olmadığı sürece normal olduğunu biliyorum ama kanlı ve parçalı balgam normal mi bilmiyorum. Bunun için doktora gitmeli miyim? Aşırı bir şekilde değil ama Kanlı ve parçalı balgam çıkarıyorum maalesef:(