Pinarkorkmazer Bugün 16+3 haftalık hamile oldum ve detaylı ultrasona girip cinsiyeti öğreneceğim. Hep kızım olsun isterdim yıllardır duanızı bekliyorum önce sağlık sonra kızım olsun ❤️🙂🙂
Aslaninannesi_ Canım hayırlı olsun rabbim istediğini versin inşallah ama bir şey soracaktım detaylı ultrason için haftanız çok erken neden bu haftada giriyorsunuz merak ettim
Pinarkorkmazer Aslaninannesi_ bende gebelik şekeri var doktor hem 16 hem de 22 de yapacak detaylı ultrasonu 🙂 fetal eko da yapacak o yüzden
Pinarkorkmazer oznursoylu yok maalesef daha doktora gitmedim gidince atacağım ama eskisi var onu diyorsanız atarım 🙂