Gulsen1909 Lilamorr06 bi yeni araştırdık tüp için ilk baş 4 bin sonra kan alımı için 19 bin yıllık da 3.500 tl istediler
Gg5348 Lilamorr06 ben yaşam bankasına saklattım 17 bin tl kan artı doku 3750 tl kit ücreti ödedik dokuları incelicekler eğer saklamaya uygunsa doku kalan ödemeyi alıyorlar ben ağustos ayında anlaştım zam gelmiş mi bilmiyorum
Bergamot Lilamorr06 şahsi görüşüm kordon kanı gerçekten çok faydalı ve bebeğin hakkı. İlk bebişte kordonu hemen kesmeyip kanı bebeğime geçene kadar beklemiştik. İkincide de öyle yapacağız 🌸
avnur Bergamot ben mecburi sezeryan olacagim bildigum kadarıyla devlette hemen kordonu kesiyorlar dolayısıyla kan akışı malesef bebeğe de olmuyor. Yanlış mı biliyorum acaba