Kızlar haftaya çarşamba doktorum sezaryen için gün verdi, bugün uyandım grip olmuşum , göz ağrısı çapak, kulağımda ağrı, bütün tıkanıklığı var, ne yapmam lazım limon bal içiyorum ama haftaya iyileşmem lazım, gripli sezaryen olunurmu veya ilaç kullanabilir miyim doktora gitsemmi