Canimbalim şöyle söyleyebilirim gebelikten dolayı bı kaç gün içinde ya da bi hafta içinde yukselmeyeceginin garantisi yok o yüzden ilaca baslatiyolar çoğu kişiyi. Benim 4-5 çıktığı dönemde bile dahiliye doktorum normalde sen gebelik düşünmesen sana ilaç bile baslatmam demişti çünkü 2,5 altı olması gerekiyor. Birkaç aydır benimde 2 civarı ya da altına düşüyor ama ilaca devam çünkü anı yükselme yaşayan biriyim