68pembemavi01 Dileksudegokce Yarın kontrolüm var inşaAllah hayırlı haber alırım.suni sancıya da razıyım yeterki sağlıka kucağıma alım kızımı.🌸💐
68pembemavi01 Nursel_2738 Hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim inşaAllah 🌸🤲
Dileksudegokce 68pembemavi01 Benim de yarın kontrolüm var canım, doktor yatırıp başlatabilirim dedi. Sağlıkla kavuşalım yavrularımıza inşallah
68pembemavi01 Dileksudegokce Özele mi gidiyorsun canım ben devlete gidiyorum desem benim de yatışımı verir mi ki