Cansuuuh 38+6 gece 2 den beri düzensiz sancılarım vardı 2 dk bire düşmeye başladı ama regl sancısı bildiğin belime de vurmuyor daha şiddetli olucak sanmıştım sizce yalancı sancı mıdır suyum yada nişanım da gelmedi bu arada bugün yeşilimsi bi leke gelmişti
Wg12 Cansuuuh giderek artıp sıklaşıyorsa git Nişan veya suyu beklemene gerk yok herkesde gelmeyebiliyor açılman başlamış olabilir
Leila95 Bi duşa gir sonra uzan sancı devam ederse gidersin etmezse yalancıdır zaten. Doktorum doğum sancısının belimden başlayan karnımı kaplayan sancı olacağını söylemişti ama çok da takılmıyorum buna herkesin farklı olabilir sancı hissiyatı bence
Cansuuuh yagmurus duşa girmedim de hala sancım var gece 2 den beri biraz bekleyelim diyor annemler yürütüyorum biraz evin içinde :(
Refia94 Ben de gece sancım var gibi oldu ama az yani adet sancısı gibi duş aldım bekliyorum kontrol vardı zaten sabah gideceğim