Biz hastaneden geldiğimiz gun yaptirdik. Gobegi icin alkollu bi solusyon vermislerdi onu sıkıp kuruttuktan sonra giydirdim enfeksiyon kapmadi cok sukur. Uc ya da dördüncü gun de düştü zaten gobek bagi. Bizde de bebek yıkadıkca buyur derler, gobegin kuru olmasina dikkat edin en önemlisi o