Busra_kl Haftada 3400 gram dendi şu an 36+3 bugün hastaneye gideceğim ilk gebeliğim sizce sezeryan mı olur kaç kilodan sonra sezeryana alıyorlar Kuyruk sokumunda baya ağrı var oturup kalkamıyorum sürekli yatmak zorundayım
Gizemengin35 Busra_kl 4 kilo sonrası sezaryen alıyorlar ama bebeğinizin pozisyonunada bağlı bi avazda Rabbım kurtarsn bizilleri masallh kilosu iyi bebeğinizin
Busra_kl Meltemm21 doktır izne cıkacağını söyledi pazartesi tekrar gel dedi acaba sezeryan olup olmayacağını mı söyleyecek be sezeryan olmak istemiyorum ama normal doğumdan da korkuyorum 😂🤦🏻♀️