Anneadayyyy 25 yaşındayım kendimi bildim bileli bel fıtığı var 12 13 yaşlarında bile ameliyatlık durumdaydı ama yaşım küçük olduğu için yapmak istemedi doktorlar o kadar kötü haldeyim yani ama normal doğuma engel olmadı hamdolsun kolay olmuştu ilk doğumum şimdi ikinci gebeliğim 30 haftalık oldum belim cok fena yine, azcık kilo alsam hemen belime vuruyor normalde şimdi hamilelik hemde kiloyla birlikte ağrısıda arttı tabi ama yine doğuma engel görmüyorum ki bu zamana kadar doktorlarımda bişey demedi bu konuda 🥲