nhlacr Haftayı tamamlamak üzereyim. Ama sürekli sırt üstü yatıyorum çünkü belim çok ağrıyor. Bebek için bi problem oluşturur mu? Herkes yan yatılmalı diyor?
Aysgl_58 nhlacr plesentaya baskı yapıldığı için ve bebeğe oksijenin kısıtlı gittiği için sırt üstü yatış pozisyonu önerilmiyor. Sol tarafınıza yatmanız iyi olacaktır