1aleyna_ 31 haftalık olduk hala isme karar veremedik eşim lina diyor ben bi iki isim arasındayım fikirlerinize ihtiyacım var kızlar 🥰 benim düşündüğüm isimler Gökçe Neva Ada Güneş
1aleyna_ 2bebekanne evet ya ama kız bebekte iki isim istemiyorum sanki canım bilmiyorum bu kararsızlık çok kötü 🥰🌸
2bebekanne 1aleyna_ Tercih meselesi tabi ben oğlumda da iki isim kullandım kızımda da kullanmak istedim güneşte olsa lina da olsa isimler çok güzel adıyla büyüsünler inşallah☺️
1aleyna_ 2bebekanne kesinlikle katılıyorum bende oğlumda iki isim kullandım kızda tek olsun diye düşünüyorum ama bakalım nasip nasıl olcak amin inşallah 🥰