turangulu Kızlar merhaba bu zamana kadar göstermedi cinsiyetini sonunda gördük kıza benziyor %80 dedi doktorumuz. Bacağını açtığında hiç çıkıntı yoktu sizce yanlış olur mu ?
Ayse0575 turangulu bacak arasını tam gördüyse yanılma payı az olur %80 dediyse detaylıya kadar bekle sen yine bence 🤗
turangulu Ayse0575 gördü bende gördüm sonunda açtı🤗 ve erkek bebek gibi çıkıntı yoktu aynen yinede beklıycez detaylıyı net olsun diye bu zamana kadar zor sabretmiştim🥹
turangulu seyma0661 kız mı erkek mi acaba ?🤗 erkek olsaydı gerçekten bakıyorum ultrason fotoğraflarına çok bellı oluyor tabiki evlat ayırt etmek değil bıseyler alıcam severken artık kızım veya oğlum demek istiyorum 😍😍
turangulu seyma0661 yok canım bizde bacaklarını açtı totişi dönük şekilde 😂 oy maşallah Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin