sendekimsinnn Kızlar yumurtlama testini ilk defa kullanacagım yumurtlama ve çatlama oldugunu nasıl anlayacagım acaba yardımcı olursanız çok sevinirm
Diamondstallion sendekimsinnn Ben iki ay kullandım o sayede gebe kaldım. Reglinin bitişinin ertesi günü başlıyorsun. İlk idrarınla yapma mümkünse ikinciyle yap. Ben her öğlen saat 13:00 de yapmıştım. Öncesinde iki saat sıvı almıyorsun vücuduna. İkinci çizgi kopkoyu olduğunda yumurtlama demektir. Koyuluk azıcık bile açılırsa çatlamış demektir. Yumurtlamayı gördüğünde üç gün ilişki. İnşallah rabbim nasip etsin 🙏🏻
adatuna Geçmiş aramalarda da görebilirsiniz detaylı başlıkları. Her sabah 10da test yaptım. 1 saat önce su içmeyi bıraktım. Aynı koyuluk ya da t çizgisi c çizgisinden daha koyu olduğu günlerde ve ardından silikleşmeye başlayan günlerde birliktelik olsu.
sendekimsinnn Diamondstallion haa anladım ilk koyuluk olunca yumurtlama oluyo çatlayınca rengi açılıyo sormak istediğim buydu çok sağolun