Aynil710 ben hamileliğimi öğrenince gittim haber vermeye ilk izlem yapılmış oldu, sonra 2 ve ya 3 kez telefonla aradı hemşire aşı harici hiç gitmedim yani. Biraz ilgisiz gibi geldiler açıkçası telefonda da vitamin kullan tuzdan uzak dur sadece bu konuşuldu.